30 Mart 2020 Pazartesi

AÖF İktisat ve İşletme Fakültelerinin Bahar Dönemi Ara Sınavları Online Yapılacak!


Anadolu Üniversitesi Açıköğretim İktisat ve İşletme fakültelerinin bahar döneminde yapılacak ara sınavları, 18 Nisan-7 Mayıs tarihleri arasında 20 internet üzerinden online olarak yapılacak.

Koronavirüs eğitim sistemini bir çok konu bakımından zor duruma sokmuştu. Derslerin internet üzerinden yapılması kararından sonra bir çok sınavın da ertelendiği  duyurulmuştu. Anadolu Üniversitesi de Açık Öğretim Fakültesi (AÖF) sınavları ile alakalı bir duyuru yaptı. AÖF sınavlarının internet tabanlı ortamda yapılacağı duyuruldu. Anadolu Üniversitesi tarafından yapılan açıklamada; “Yeni Koronavirüs önlemleri kapsamında, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) bahar döneminde eğitim ve öğretim süreçlerinin mümkün olduğunca kesintiye uğramadan sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için eğitim – öğretime, uzaktan eğitim yöntemiyle devam edilmesi yönünde karar almıştır. Anadolu Üniversitesi, alınan bu karar doğrultusunda, Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakülteleri'nin 2019-2020 Öğretim Yılı Bahar Dönemi ara sınavlarını internet ortamından gerçekleştirecektir” denildi.

AÖF SINAV SİSTEMİ HAKKINDA DETAYLI BİLGİ ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ

signature-fonts 
 İnohaber’i şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Paylaş :

Facebook Yorumlar

0 yorum: