2 Mart 2020 Pazartesi

Blogger whatsapp Paylaş Butonu Nasıl Eklenir?

Blogger siten için whatsapp paylaş butonu ekle


WhatsApp paylaş butonunu Blogger'a eklemek için aşağıdaki iki yöntemden birisini kullanabilirsiniz.

Yöntem 1 - Kodları Kendiniz Ekleyerek (Manual)

Adım 1 : Aşağıdaki kodu kopyala.

<!-- Whatsapp Paylaş Butonu - Blogger - inovatifmuhendis -->
<script type='text/javascript'>if(typeof wabtn4fg===&quot;undefined&quot;){wabtn4fg=1;h=document.head||document.getElementsByTagName(&quot;head&quot;)[0],s=document.createElement(&quot;script&quot;);s.type=&quot;text/javascript&quot;;s.src=&quot;//googledrive.com/host/0B52exxPI5GysbEVOS3hVWjhhOE0&quot;;h.appendChild(s);}</script>
<!-- Whatsapp Paylaş Butonu - Blogger - inovatifmuhendis -->

Adım 2 : Blogger Kontrol Paneli >> Şablon >> HTML'i Düzenle yolunu izleyerek kodların yedeğini alıp düzenlemeye hazır olun.

Adım 3 : Kodların içerisinden </body> etiketini bulun. Kopyaladığınız kodu </body> etiketi altta kalacak şekilde yapıştırın.

Adım 4 : Daha sonra aşağıdaki kodu kopyalayın ve diğer kullandığını paylaşım butonları linklerinin yanına yapıştırın. Eğer bulmazsanız <data:post.body/> kodunu aratarak gerekli paylaşım butonlarının yerini bulabilirsiniz.

<a class='wa_btn wa_btn_s' expr:data-href='data:post.url' expr:data-text='data:post.title' href='whatsapp://send' style='display:none'>Paylaş</a>

Uyarı - Bu kod yalnızca mobil cihazlarda çalışır. Masaüstü veya dizüstü bilgisayarlarında kodun çalışmaz.

Adım 5 : Daha sonra Şablon'u kaydet butonuna tıklayarak işlemi bitirin. Artık WhatsApp paylaş butonu kullanıma hazır.

Yöntem 2 : AddThis ile WhatsApp  Paylaş Butonu Ekleme

Adım 1 : AddThis.com adresine giriniz.
Adım 2 : Hesap oluşturun.

Adım 3 : Ayarlar(tools) kısmına girin. İstediğiniz paylaşım butonu tasarımını seçin. İçerisinde WhatsApp paylaş butonu olanı özellikle. Adımları takip edin. Yükleme tamamdır.


  İnovatif Mühendis’i şu hesaplardan takip edebilirsiniz: Facebook - Twitter - Instagram

Paylaş :

Facebook Yorumlar

0 yorum: